Kontakt


ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 795 466 966


ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 795 466 966

Warszawa

     

    WARSZAWA

    Aleje Ujazdowskie 26/29
    00-478 Warszawa
    V piętro


    GODZINY OTWARCIA

    Poniedziałek - Piątek
    10:00 - 19:00
    Sobota
    09:00 - 17:00
    Niedziela
    09:00 - 14:00

    Józefosław - Piaseczno

       

      JÓZEFOSŁAW

      ul. Wilanowska 19
      05-500 Józefosław


      GODZINY OTWARCIA

      Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
      10.00 - 20.00
      Środa
      10.00 - 16.00
      Sobota
      8.00 - 18.00
      Niedziela
      nieczynne

      Bobrowiec

         

        BOBROWIEC

        ZAJĘCIA GOŚCINNE

        ul. Mazowiecka 91
        05-502 Bobrowiec


        GODZINY OTWARCIA

        Wtorek
        14.00 - 20.00

        WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY
        Odezwiemy się najszybciej, jak to tylko będzie możliwe!


        NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

        1Czy Kurs będzie prowadzony po polsku czy po angielsku?
        Kurs prowadzimy zarówno w języku polskim, jak i angielskim, za pomocą globalnego czytania i tłumaczenia wyrażeń użytych w książce. Jest to najbardziej naturalna, przyjazna i skuteczna forma nauki języków. Jeśli są Państwo zainteresowani kursem odbywającym się całkowicie po angielsku, proszę poinformować o tym podczas kontaktu z nami.
        2Co to jest Abacus i Sorban
        Co to jest Abakus i Soroban?

        Abakus lub abak (łac. abacus, gr. ἄβαξ, ábaks) – deska z wyżłobionymi rowkami, które symbolizowały kolejne potęgi dziesięciu. Ułatwiał liczenie, używany w Rzymie i Grecji od 440 p.n.e. do XVIII wieku – prekursor liczydła i maszyn liczących. Był używany także w innych krajach Europy.

        Obliczeń dokonywano poprzez wkładanie i przekładanie kamyków w rowkach. Zasada liczenia była taka sama jak na liczydle. Jedną z odmian abaku, stanowiącą poważne udoskonalenie, przypisywali Rzymianie pitagorejczykom i nazwali mensa pythagoreana. Chińczycy używali liczydła zwanego suanpan. Nie ma pewności, czy jest ono wytworem własnym pomysłowości chińskiej czy też powstało na bazie abakusa rzymskiego[1]. Odmiana japońska nosi nazwę soroban (jap. 算盤?).

        Źródło: wikipedia.pl
        3Jakich rezultatów mogę się spodziewać w czasie kursu Brainobrain?
        Pomagamy dzieciom odkryć cały ich potencjał i rozwinąć maksymalnie ich możliwości. Podczas całego kursu rodzice zauważają widoczną różnicę w zachowaniu i umiejętnościach dziecka. Nasi trenerzy - nauczyciele mają indywidualne podejście do każdego z naszych uczniów. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom oraz zabawie i współpracy z rodzicem nasi podopieczni sięgają gwiazd.
        4Jak są uczone dzieci i jak są oceniane?
        Dzieci uczą się razem i od siebie nawzajem krok po kroku. Podczas każdego poziomu kursu koncentrujemy się na konkretnym aspekcie, który z czasem rozwijamy. Podczas każdego z poziomów umiejętności dzieci oceniane są indywidualnie. Rodzic jest na bieżąco informowany o postępach dziecka.
        5Jakie przeszkolenie przeszli trenerzy - nauczyciele?
        Nasi nauczyciele przeszli szczegółowe szkolenie z zakresu metodologii Brainobrain poziomów, w których prowadzą swoje grupy. Odbywają oni także regularne szkolenia poszerzające ich wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki. Każdy poziom kursu jest prowadzony przez nauczycieli z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem.
        6Jaka jest rola rodziców?
        Rola rodziców jest kluczowym czynnikiem dla uzyskania maksymalnych korzyści z naszych kursów. Udział rodziców ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu dziecka, ponieważ jego podejście jest naśladowanie. Im bardziej rodzice są zaangażowani i wspierający, tym szybciej mogą spodziewać się świetnych wyników u swojego dziecka.
        7Czy dzieci muszą ćwiczyć codziennie?
        Uczymy naszych uczniów zrozumieć pojęcia i prawidłowo wykonywać ćwiczenia, jednak regularne ćwiczenia są niezbędne dla utrwalenia każdych zdolności. Codzienne ćwiczenia przez maksimum 20 minut są obowiązkowe. Pomaga to w nawyku systematyczności, dążenia do celu, pewności siebie i niezwykłej sprawności w opanowywaniu każdego materiału.
        8Jak kurs pomaga w poprawie umiejętności matematycznych?
        Narzędzia, których używamy podczas kursu to unikalna kombinacja różnorodnych działań na rzecz rozwoju inteligencji i umiejętności. Ingerujemy w różne czynniki wpływające na uczenie się, które rozwijają umiejętności analityczne i arytmetyczne, stanowiące podstawę do rozumienia matematyki i dziedzin jej pokrewnych.
        9Moje dziecko dobrze radzi sobie z matematyką, ale jest nieśmiałe/ rozrabia/ nie ma kolegów / ma niską samoocenę... Czy zajęcia mu pomogą?
        Tak, ponieważ wierzymy, że każde dziecko jest idealne takie jakie jest. Jego zachowanie można zmienić dzięki pozytywnym wzorcom, cierpliwości i odpowiednio pokierowanej naturalnej motywacji.
        10Moje dziecko jest dobre w liczeniu, ale słabo sobie radzi z przedmiotami humanistycznymi. Czy te zajęcia są dla niego?
        Tak, ponieważ nie skupiamy się podczas kursu na rodzaju umiejętności, tylko rozwijamy dziecko wszechstronnie. Odpowiednie podejście i wytłumaczenie problemów, z którymi się styka, pozwala wykorzystać jego predyspozycje do naturalnego rozwoju innych, potrzebnych mu umiejętności.