Kontakt

 

ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 795 466 966


ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 795 466 966


LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY
Odezwiemy się najszybciej, jak to tylko będzie możliwe!

GODZINY OTWARCIA

Poniedziałek - Piątek
10:00 - 19:00
Sobota
09:00 - 17:00
Niedziela
09:00 - 14:00

ADRES

Aleje Ujazdowskie 26/29

00-478 Warszawa, Polska

V piętro


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1Czy Kurs będzie prowadzony po polsku czy po angielsku?
Kurs prowadzimy zarówno w języku polskim, jak i angielskim, za pomocą globalnego czytania i tłumaczenia wyrażeń użytych w książce. Jest to najbardziej naturalna, przyjazna i skuteczna forma nauki języków. Jeśli są Państwo zainteresowani kursem odbywającym się całkowicie po angielsku, proszę poinformować o tym podczas kontaktu z nami.
2Co to jest Abacus i Sorban
Co to jest Abakus i Soroban?

Abakus lub abak (łac. abacus, gr. ἄβαξ, ábaks) – deska z wyżłobionymi rowkami, które symbolizowały kolejne potęgi dziesięciu. Ułatwiał liczenie, używany w Rzymie i Grecji od 440 p.n.e. do XVIII wieku – prekursor liczydła i maszyn liczących. Był używany także w innych krajach Europy.

Obliczeń dokonywano poprzez wkładanie i przekładanie kamyków w rowkach. Zasada liczenia była taka sama jak na liczydle. Jedną z odmian abaku, stanowiącą poważne udoskonalenie, przypisywali Rzymianie pitagorejczykom i nazwali mensa pythagoreana. Chińczycy używali liczydła zwanego suanpan. Nie ma pewności, czy jest ono wytworem własnym pomysłowości chińskiej czy też powstało na bazie abakusa rzymskiego[1]. Odmiana japońska nosi nazwę soroban (jap. 算盤?).

Źródło: wikipedia.pl
3Jakich rezultatów mogę się spodziewać w czasie kursu Brainobrain?
Pomagamy dzieciom odkryć cały ich potencjał i rozwinąć maksymalnie ich możliwości. Podczas całego kursu rodzice zauważają widoczną różnicę w zachowaniu i umiejętnościach dziecka. Nasi trenerzy - nauczyciele mają indywidualne podejście do każdego z naszych uczniów. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom oraz zabawie i współpracy z rodzicem nasi podopieczni sięgają gwiazd.
4Jak są uczone dzieci i jak są oceniane?
Dzieci uczą się razem i od siebie nawzajem krok po kroku. Podczas każdego poziomu kursu koncentrujemy się na konkretnym aspekcie, który z czasem rozwijamy. Podczas każdego z poziomów umiejętności dzieci oceniane są indywidualnie. Rodzic jest na bieżąco informowany o postępach dziecka.
5Jakie przeszkolenie przeszli trenerzy - nauczyciele?
Nasi nauczyciele przeszli szczegółowe szkolenie z zakresu metodologii Brainobrain poziomów, w których prowadzą swoje grupy. Odbywają oni także regularne szkolenia poszerzające ich wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki. Każdy poziom kursu jest prowadzony przez nauczycieli z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem.
6Jaka jest rola rodziców?
Rola rodziców jest kluczowym czynnikiem dla uzyskania maksymalnych korzyści z naszych kursów. Udział rodziców ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu dziecka, ponieważ jego podejście jest naśladowanie. Im bardziej rodzice są zaangażowani i wspierający, tym szybciej mogą spodziewać się świetnych wyników u swojego dziecka.
7Czy dzieci muszą ćwiczyć codziennie?
Uczymy naszych uczniów zrozumieć pojęcia i prawidłowo wykonywać ćwiczenia, jednak regularne ćwiczenia są niezbędne dla utrwalenia każdych zdolności. Codzienne ćwiczenia przez maksimum 20 minut są obowiązkowe. Pomaga to w nawyku systematyczności, dążenia do celu, pewności siebie i niezwykłej sprawności w opanowywaniu każdego materiału.
8Jak kurs pomaga w poprawie umiejętności matematycznych?
Narzędzia, których używamy podczas kursu to unikalna kombinacja różnorodnych działań na rzecz rozwoju inteligencji i umiejętności. Ingerujemy w różne czynniki wpływające na uczenie się, które rozwijają umiejętności analityczne i arytmetyczne, stanowiące podstawę do rozumienia matematyki i dziedzin jej pokrewnych.
9Moje dziecko dobrze radzi sobie z matematyką, ale jest nieśmiałe/ rozrabia/ nie ma kolegów / ma niską samoocenę... Czy zajęcia mu pomogą?
Tak, ponieważ wierzymy, że każde dziecko jest idealne takie jakie jest. Jego zachowanie można zmienić dzięki pozytywnym wzorcom, cierpliwości i odpowiednio pokierowanej naturalnej motywacji.
10Moje dziecko jest dobre w liczeniu, ale słabo sobie radzi z przedmiotami humanistycznymi. Czy te zajęcia są dla niego?
Tak, ponieważ nie skupiamy się podczas kursu na rodzaju umiejętności, tylko rozwijamy dziecko wszechstronnie. Odpowiednie podejście i wytłumaczenie problemów, z którymi się styka, pozwala wykorzystać jego predyspozycje do naturalnego rozwoju innych, potrzebnych mu umiejętności.