Kontakt


ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 795 466 966

Nasze Oddziały



ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 795 466 966

Warszawa

     

    WARSZAWA

    Chełmońskiego 9/10
    02-495 Warszawa


    GODZINY OTWARCIA

    Poniedziałek - Czwartek
    10:00 - 19:00
    Piątek
    indywidualne konsultacje z psychologiem
    Sobota
    09:00 - 17:00
    Niedziela
    09:00 - 14:00

    Warszawa Wesoła

       

      WARSZAWA WESOŁA

      ul. W. Raczkiewicza 38,
      05-075 Warszawa Wesoła
      vis a vis Urzędu Dzielnicy


      GODZINY OTWARCIA

      Środa
      16:40 – 19:00
      Sobota
      11:30 – 17:00
      +48 720 770 210

      Józefosław - Piaseczno

         

        JÓZEFOSŁAW

        ul. Wilanowska 19
        05-500 Józefosław


        GODZINY OTWARCIA

        Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
        10.00 - 20.00
        Środa
        10.00 - 16.00
        Sobota
        8.00 - 18.00
        Niedziela
        nieczynne

        Bobrowiec

           

          BOBROWIEC

          ZAJĘCIA GOŚCINNE

          ul. Mazowiecka 91
          05-502 Bobrowiec


          GODZINY OTWARCIA

          Wtorek
          14.00 - 20.00
          Czwartek
          14.00 - 20.00

          Częstochowa

             

            CZĘSTOCHOWA

            ul. Jagiellońska 1, lokal 202 (2 piętro)
            42-216 Częstochowa
            Biurowiec DL Center Point ( dawne PZU)

            +48 530 464 777

            GODZINY OTWARCIA

            Piątek
            16.00 - 20.00
            Sobota
            10.00 - 16.00

            WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY
            Odezwiemy się najszybciej, jak to tylko będzie możliwe!


            NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

            1Czy Kurs będzie prowadzony po polsku czy po angielsku?
            Kurs prowadzimy zarówno w języku polskim, jak i angielskim, za pomocą globalnego czytania i tłumaczenia wyrażeń użytych w książce. Jest to najbardziej naturalna, przyjazna i skuteczna forma nauki języków. Jeśli są Państwo zainteresowani kursem odbywającym się całkowicie po angielsku, proszę poinformować o tym podczas kontaktu z nami.
            2Co to jest Abacus i Soroban
            Co to jest Abakus i Soroban?

            Abakus lub abak (łac. abacus, gr. ἄβαξ, ábaks) – deska z wyżłobionymi rowkami, które symbolizowały kolejne potęgi dziesięciu. Ułatwiał liczenie, używany w Rzymie i Grecji od 440 p.n.e. do XVIII wieku – prekursor liczydła i maszyn liczących. Był używany także w innych krajach Europy.

            Obliczeń dokonywano poprzez wkładanie i przekładanie kamyków w rowkach. Zasada liczenia była taka sama jak na liczydle. Jedną z odmian abaku, stanowiącą poważne udoskonalenie, przypisywali Rzymianie pitagorejczykom i nazwali mensa pythagoreana. Chińczycy używali liczydła zwanego suanpan. Nie ma pewności, czy jest ono wytworem własnym pomysłowości chińskiej czy też powstało na bazie abakusa rzymskiego[1]. Odmiana japońska nosi nazwę soroban (jap. 算盤?).

            Źródło: wikipedia.pl
            3Jakich rezultatów mogę się spodziewać w czasie kursu Brainobrain?
            Pomagamy dzieciom odkryć cały ich potencjał i rozwinąć maksymalnie ich możliwości. Podczas całego kursu rodzice zauważają widoczną różnicę w zachowaniu i umiejętnościach dziecka. Nasi trenerzy - nauczyciele mają indywidualne podejście do każdego z naszych uczniów. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom oraz zabawie i współpracy z rodzicem nasi podopieczni sięgają gwiazd.
            4Jak są uczone dzieci i jak są oceniane?
            Dzieci uczą się razem i od siebie nawzajem krok po kroku. Podczas każdego poziomu kursu koncentrujemy się na konkretnym aspekcie, który z czasem rozwijamy. Podczas każdego z poziomów umiejętności dzieci oceniane są indywidualnie. Rodzic jest na bieżąco informowany o postępach dziecka.
            5Jakie przeszkolenie przeszli trenerzy - nauczyciele?
            Nasi nauczyciele przeszli szczegółowe szkolenie z zakresu metodologii Brainobrain poziomów, w których prowadzą swoje grupy. Odbywają oni także regularne szkolenia poszerzające ich wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki. Każdy poziom kursu jest prowadzony przez nauczycieli z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem.
            6Jaka jest rola rodziców?
            Rola rodziców jest kluczowym czynnikiem dla uzyskania maksymalnych korzyści z naszych kursów. Udział rodziców ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu dziecka, ponieważ jego podejście jest naśladowanie. Im bardziej rodzice są zaangażowani i wspierający, tym szybciej mogą spodziewać się świetnych wyników u swojego dziecka.
            7Czy dzieci muszą ćwiczyć codziennie?
            Uczymy naszych uczniów zrozumieć pojęcia i prawidłowo wykonywać ćwiczenia, jednak regularne ćwiczenia są niezbędne dla utrwalenia każdych zdolności. Codzienne ćwiczenia przez maksimum 20 minut są obowiązkowe. Pomaga to w nawyku systematyczności, dążenia do celu, pewności siebie i niezwykłej sprawności w opanowywaniu każdego materiału.
            8Jak kurs pomaga w poprawie umiejętności matematycznych?
            Narzędzia, których używamy podczas kursu to unikalna kombinacja różnorodnych działań na rzecz rozwoju inteligencji i umiejętności. Ingerujemy w różne czynniki wpływające na uczenie się, które rozwijają umiejętności analityczne i arytmetyczne, stanowiące podstawę do rozumienia matematyki i dziedzin jej pokrewnych.
            9Moje dziecko dobrze radzi sobie z matematyką, ale jest nieśmiałe/ rozrabia/ nie ma kolegów / ma niską samoocenę... Czy zajęcia mu pomogą?
            Tak, ponieważ wierzymy, że każde dziecko jest idealne takie jakie jest. Jego zachowanie można zmienić dzięki pozytywnym wzorcom, cierpliwości i odpowiednio pokierowanej naturalnej motywacji.
            10Moje dziecko jest dobre w liczeniu, ale słabo sobie radzi z przedmiotami humanistycznymi. Czy te zajęcia są dla niego?
            Tak, ponieważ nie skupiamy się podczas kursu na rodzaju umiejętności, tylko rozwijamy dziecko wszechstronnie. Odpowiednie podejście i wytłumaczenie problemów, z którymi się styka, pozwala wykorzystać jego predyspozycje do naturalnego rozwoju innych, potrzebnych mu umiejętności.