Kontakt


ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 536 770 676


ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA


+48 795 466 966

Warszawa

     

    WARSZAWA

    Aleje Ujazdowskie 26/29
    00-478 Warszawa
    V piętro


    GODZINY OTWARCIA

    Poniedziałek - Piątek
    10:00 - 19:00
    Sobota
    09:00 - 17:00
    Niedziela
    09:00 - 14:00

    Józefosław - Piaseczno

       

      JÓZEFOSŁAW

      ul. Wilanowska 19
      05-500 Józefosław


      GODZINY OTWARCIA

      Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
      10.00 - 20.00
      Środa
      10.00 - 16.00
      Sobota
      8.00 - 18.00
      Niedziela
      nieczynne

      Bobrowiec

         

        BOBROWIEC

        ZAJĘCIA GOŚCINNE

        ul. Mazowiecka 91
        05-502 Bobrowiec


        GODZINY OTWARCIA

        Wtorek
        14.00 - 20.00

        Częstochowa

           

          CZĘSTOCHOWA

          ul. Jagiellońska 1, lokal 202 (2 piętro)
          42-216 Częstochowa
          Biurowiec DL Center Point ( dawne PZU)


          GODZINY OTWARCIA

          Już wkrótce

          Warszawa Wesoła

             

            WARSZAWA WESOŁA

            ul. W. Raczkiewicza 38,
            05-075 Warszawa Wesoła
            vis a vis Urzędu Dzielnicy


            GODZINY OTWARCIA

            Już wkrótce

            WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY
            Odezwiemy się najszybciej, jak to tylko będzie możliwe!


            NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

            1Czy Kurs będzie prowadzony po polsku czy po angielsku?
            Kurs prowadzimy zarówno w języku polskim, jak i angielskim, za pomocą globalnego czytania i tłumaczenia wyrażeń użytych w książce. Jest to najbardziej naturalna, przyjazna i skuteczna forma nauki języków. Jeśli są Państwo zainteresowani kursem odbywającym się całkowicie po angielsku, proszę poinformować o tym podczas kontaktu z nami.
            2Co to jest Abacus i Soroban
            Co to jest Abakus i Soroban?

            Abakus lub abak (łac. abacus, gr. ἄβαξ, ábaks) – deska z wyżłobionymi rowkami, które symbolizowały kolejne potęgi dziesięciu. Ułatwiał liczenie, używany w Rzymie i Grecji od 440 p.n.e. do XVIII wieku – prekursor liczydła i maszyn liczących. Był używany także w innych krajach Europy.

            Obliczeń dokonywano poprzez wkładanie i przekładanie kamyków w rowkach. Zasada liczenia była taka sama jak na liczydle. Jedną z odmian abaku, stanowiącą poważne udoskonalenie, przypisywali Rzymianie pitagorejczykom i nazwali mensa pythagoreana. Chińczycy używali liczydła zwanego suanpan. Nie ma pewności, czy jest ono wytworem własnym pomysłowości chińskiej czy też powstało na bazie abakusa rzymskiego[1]. Odmiana japońska nosi nazwę soroban (jap. 算盤?).

            Źródło: wikipedia.pl
            3Jakich rezultatów mogę się spodziewać w czasie kursu Brainobrain?
            Pomagamy dzieciom odkryć cały ich potencjał i rozwinąć maksymalnie ich możliwości. Podczas całego kursu rodzice zauważają widoczną różnicę w zachowaniu i umiejętnościach dziecka. Nasi trenerzy - nauczyciele mają indywidualne podejście do każdego z naszych uczniów. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom oraz zabawie i współpracy z rodzicem nasi podopieczni sięgają gwiazd.
            4Jak są uczone dzieci i jak są oceniane?
            Dzieci uczą się razem i od siebie nawzajem krok po kroku. Podczas każdego poziomu kursu koncentrujemy się na konkretnym aspekcie, który z czasem rozwijamy. Podczas każdego z poziomów umiejętności dzieci oceniane są indywidualnie. Rodzic jest na bieżąco informowany o postępach dziecka.
            5Jakie przeszkolenie przeszli trenerzy - nauczyciele?
            Nasi nauczyciele przeszli szczegółowe szkolenie z zakresu metodologii Brainobrain poziomów, w których prowadzą swoje grupy. Odbywają oni także regularne szkolenia poszerzające ich wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki. Każdy poziom kursu jest prowadzony przez nauczycieli z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem.
            6Jaka jest rola rodziców?
            Rola rodziców jest kluczowym czynnikiem dla uzyskania maksymalnych korzyści z naszych kursów. Udział rodziców ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu dziecka, ponieważ jego podejście jest naśladowanie. Im bardziej rodzice są zaangażowani i wspierający, tym szybciej mogą spodziewać się świetnych wyników u swojego dziecka.
            7Czy dzieci muszą ćwiczyć codziennie?
            Uczymy naszych uczniów zrozumieć pojęcia i prawidłowo wykonywać ćwiczenia, jednak regularne ćwiczenia są niezbędne dla utrwalenia każdych zdolności. Codzienne ćwiczenia przez maksimum 20 minut są obowiązkowe. Pomaga to w nawyku systematyczności, dążenia do celu, pewności siebie i niezwykłej sprawności w opanowywaniu każdego materiału.
            8Jak kurs pomaga w poprawie umiejętności matematycznych?
            Narzędzia, których używamy podczas kursu to unikalna kombinacja różnorodnych działań na rzecz rozwoju inteligencji i umiejętności. Ingerujemy w różne czynniki wpływające na uczenie się, które rozwijają umiejętności analityczne i arytmetyczne, stanowiące podstawę do rozumienia matematyki i dziedzin jej pokrewnych.
            9Moje dziecko dobrze radzi sobie z matematyką, ale jest nieśmiałe/ rozrabia/ nie ma kolegów / ma niską samoocenę... Czy zajęcia mu pomogą?
            Tak, ponieważ wierzymy, że każde dziecko jest idealne takie jakie jest. Jego zachowanie można zmienić dzięki pozytywnym wzorcom, cierpliwości i odpowiednio pokierowanej naturalnej motywacji.
            10Moje dziecko jest dobre w liczeniu, ale słabo sobie radzi z przedmiotami humanistycznymi. Czy te zajęcia są dla niego?
            Tak, ponieważ nie skupiamy się podczas kursu na rodzaju umiejętności, tylko rozwijamy dziecko wszechstronnie. Odpowiednie podejście i wytłumaczenie problemów, z którymi się styka, pozwala wykorzystać jego predyspozycje do naturalnego rozwoju innych, potrzebnych mu umiejętności.